문화생활/듣거나듣고싶은음악

Velvet Revolver - Fall To Pieces

leeusin 2009. 5. 29. 09:59


앨범하나 구해야겠다.

Velvet Revolver.

lyric

It's been a long year

기나긴 한해였어


Since you've been gone

그대가 떠난뒤

 


I've been alone here

난 홀로 외로이 이곳에 있었어

 


I've grown old

나도 나이 들었어

 


I fall to pieces, I'm falling

나는 엉망진창이 되고있어, 난 엉망이야

 


Fell to pieces and I'm still falling

나는 엉망진창이 되고있어, 난 엉망이야

 

 

Every time I'm falling down

내가 아래로 떨어질때마다

 


All alone I fall to pieces

난 홀로 엉망이 되고있어

 

 

I keep a journal of memories

나는 추억의 일지를 쓰고있지

 


I'm feeling lonely, I can't breathe

난 외로움을 느끼고있지, 난 숨을 쉴수가 없어

 


I fall to pieces, I'm falling

나는 엉망진창이 되고있어, 난 엉망이야

 


Fell to pieces and I'm still falling

나는 엉망진창이 되고있어, 난 엉망이야

 

 

All the years I've tried

수년동안 난 노력했었지

 


With more to go

더 가야해

 


Will the memories die

그 추억들은 사라져버릴거야

 


I'm waiting

난 기다리고 있어

 


Will I find you

널 찾을까?

 


Can I find you

널 찾을수 있을까?

 


We're falling down

우리는 아래로 떨어지고있어


I'm falling

난 떨어지고있어

반응형